26 Aralık 2013 Perşembe

MERHABA

 
             MERHABA

     Ben Onur Şentay. 21 yaşındayım. ilköretim ve liseyi Antalya'da okuydum. şimdi ise öğrenimimi Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesinde sürdürüyorum. Bu yıl fizyoterapideki son yılım ve mezun olacak gibi görünüyorum.
 
     Bu bloğu  oluşturmaktaki amacım insanların çevre bilincini biraz olsun uyandırmak ve daha duyarlı hale getirmek. Çünkü hayata bir kere geliyoruz mantığından çok çocuklarımıza güzel bir dünya bırakmak düşüncesindeyim. doğa ayrılmaz bir bütündür ama ben daha çok denizlerden bahsedeceğim. çocukluğumdan beri denizlerin içindeyim. ve aslında muğlaya da denize denize yakın olma umuduyla geldim.
    
      En sevdiğim hobim balık tutmak. Muğlada genellikle Akyakada denerim balık tutmayı ve farkediyorum ki günden güne balık avlarımız verimsizleşiyor. ilk yılım ile bu yıl arasında çok fark var. Bence sebebi bilinçsizce dökülen ağlar ve kirlilik.
  
      balıkla pek alakası olmasa da akyakadaki piknik ve kamp alanlarına baktığınızda artan kirliğin denizde de bir o kadar arttığını anlamamak çok zor değil.
 
      bana balık tutmayı babam öğretti.
     ben de çocuklarıma öğretmek istiyorum...
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder